3 kwietnia 2013

O rety! Zaczynam blogować?!?


Dziś pierwszy mój post. Będzie może niezbyt profesjonalny, ale piszę na razie tylko do siebie? Mam nadzieje, że z biegiem czasu znajdzie się ktoś poza mną, mężem i najbliższymi przyjaciółmi, kto będzie chciał to czytać. Ostatnio czytam wiele blogów i tak sobie pomyślałam, że to dobry sposób na wyrażenie swoich myśli, podzielenie się opinią na wiele tematów, a poza tym miły sposób na spędzanie wolnego czasu. Jak to w pierwszym poście wypada, chciałabym określić o czym będę pisać: o codzienności, o tym co dotyczy mnie jako matki, żony, pracownika i zwykłego osobnika (się niezamierzenie zrymowało) z wieloma przemyśleniami, problemami, radami itd. Jestem mamą rocznej Oli, żoną Pana M. i typem lekko pokręconej Matki Polki, co to wychowuje dziecko (i męża czasami) oraz pracuje zawodowo i dopiero co skończyła kolejne studia, a w wolnych chwilach piekę, gotuję i buszuję w internecie w poszukiwaniu nowych ciuszków dla mojej maleńkiej. Po co się bawić w bloga? Hmm... no własnie... może to będzie "hit internetu" ;) a może niewypał, bo w końcu takich blogów o codzienności kolejnej mamuśki i jej problemach, rozterkach i uroczych dzieciach jest teraz jak grzybów po deszczu, albo śniegu wiosną (bardziej na czasie). Wiem jedno, nie będę żałować póki nie spróbuję. 
Na razie tyle. Kropka
...to be continued

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...